17.11.2011

Just a little bit



Kipiänä kotona. Ehdin jo ajatella, ettei kuumetta tule, räkää vaan. Mutta pah, niin se vain veti mittarit ylös. Olen kipeilyn suhteen sen verran malttamaton ja tylsistysherkkä, että taidan tänään käydä iltapäivällä vähän töissä. Ihan vähän vain, jos se kuume ei tänään nousisi edes lämpötasolle. Hengittäminenkin on jo helppoa. En ole toivon mukaan enää tautiriski muillekaan. 


Neulon elämäni ensimmäistä vakavasti otettavaa villapaitaa. Kyllä, olen tehnyt aloitteita vähemmän vakavasti otettavien tapausten kanssa. Ei niistä mitään ole tullut. Nyt olen tosissani tämän ihanana islantilaisen langan kanssa. Vähän huolettaa, että liekö lankaa tarpeeksi. 


I've been a bit ill. Normal flue and fever. Yesterday I lost almost my voice, today is much better. Breathing is fine and I'm bored. I've started to knit my very first pullover. Let's see what happen, but this Islandic wool is wonderful and its smell. 


Btw, it's bizarre that you have to write on the clementine bag that it's 100% natural and it doesn't contain any post harvesting treatments. What is a post harvesting treatment?

4 kommenttia:

  1. Meillon telepatsuuninen yhteys. Mä oon niin tulossa kipeeksi ja, en oo vaan myöntänyt sitä vielä. Enkä myönnä, koska huomenna on kipsan pikkujoulu ja pääsee meikattavaksi ja kammattavaksi. Lauantaiaamuna voi sitten kaatua petiin "nättinä" :D

    Ja hei, laitapa puikot sutimaan ja tuut sitten paitasi kanssa kylään, oon tehnyt sellasia kirppari- ja ebaykaatoja, että astiakaappi huutaa hoosiannaa.

    VastaaPoista
  2. Lepoa, lepoa, lepoa! Ei töitä, muuten et parane tyttö hyvä!

    VastaaPoista
  3. Kyllä minä melkein terve jo olen. :) Mielestäni en nyt tiedä..

    L.Dada, sinun täytyy neuvoa mulle parhaat eBaykikat. Oon jotenkin ihan pihalla siellä. Kaikkia teitä pitäisi nähdä pian, oon jotenkin ihmistyhjiössä.

    VastaaPoista